Bebeğim 14 aylık ve benim elimden asla bişi yemiyor Bnde önüne koyuyorm bu sefer oyuna çeviriyor kaşıkla daha kaç aydıt ağzına yemek türü bişi koyamadm çorba yapıorm kendi yemek istyrm pilav koyuyorm kaşıkla değil elimle zar zor yediriorm ne zmn düzelcek yada ne yapblirm yardımcı olurmsnx bu şeklde beslenemeiyorda şaşırdm artk ne yapcgmı doymayncada sürekli meme istio