Nurtr 1 aylık bebeğim sadece memede uyuyor. Bazen zorlanıyor meme ile kavga ediyor çok yorucu oluyor. Başka yöntemler deneyen var mı? Yardıma ihtiyacım var :(
Ayazinannesiseyda Nurtr bir aylık size ihtyisci var. Ben otomatik salıncak almıştım bebek muzigini açıp ona koyuoyrdum ohh mis çok guxel uyuyordu
Ayazinannesiseyda Nurtr ama sanırım bir ayında benim bebeğim de istemedi bir buçuk aylık olunca uyuyordu onda çok rahat ettim beş aya kadar kullandım. Sonra besigine alıştı
Nurtr Ayazinannesiseyda Ben de dün kullanmaya başladım uyudu onda ama kısa sürdü. Bi de onda uyuyunca beşiğine alıyor muydunuz?
Ayazinannesiseyda Nurtr yoo koymadım hiç gündüzleri hep onda uyuttum geceleri besige koydum. Doktor nerde uyuyirsa orda uyut demişti
Ayazinannesiseyda Nurtr evet ilk ay uzulmustum de sonra bı denedim işe yaradı müzik de açın tavsiyem kolik bebek müziği