karabiberimm 11,5 aylık kızım bunu kendi belli etti. Ben henüz erken diye düşündüm araştırdım. İlk sinyali 11. Aya girince verdi. Öncelikle uykularını kısa tuttum. 45dk kadar her 2 uykusunu da. 2 hafta böyle gitti. Sonra her 2 uykuya da cok zor geçmeye başladı. Bi rahatsızlık gecirdik o gün uyuyamadı tek uyku yaptı. Sonrasında ben 2 uyku denedim çok zor daldı uykuya ve cok kısa uyudu ikisinide. Geçengün deneyeceğim dedim tek uykuyu. İlk gün zor oldu. Sabah uyandıktan 4 saat sonra öğlene yatması gerekiyor 1 saat cok zor oyaladım. Sonra alıştı. Gerçekten bunu istiyormuş onu fark ettim.