MinnakPanda bazı bebek hafif atlatırken bazı bebek çok zor geçiriyor. Bende zor geçirenlerdendim. Çok yorucu çok sabır isteyen bir dönem ama ben bu dönemlerde hep onun gözünden bakmaya çalışıyorum. Hiç bilmediği bir dünyada ilk zamanları, gördüğü her şeyi ilk kez görüyor, yediği her şeyi ilk kez yiyor, dokunduğu her şey onun için çok yeni. Bu arada vücudunda da fizyolojik değişimler oluyor, fiziksel gelişimler oluyor ve bu onlar için hiç kolay değil. Bir diş çıkana kadar ne acılar çekiyorlar kim bilir. Büyümek çok çetrefilli bir iş sevgili anneler. Bize zor onlara kim bilir nasıl zor.