MinnakPanda _YanakReisinAnnesii Bende oturup bebemle ağlamak istiyorum sadece. Ne yapsan olmuyo çünkü 🤦
puffthemagicdragon Baakpnr- 1 hafta en yoğun haliydi, sonra hafifledi. 4. Ay atağı daha uzun sürmüştü, diş çıkarıyor sanmıştık hatta. Çok güzel atlatacaksınız, hiç endişelenmeyin. Emziriyorsaniz memeye düşkünlüğü artabilir. Memeden ayırınca ağlıyordu o dönem.
Ertugrulunannesiiii MinnakPanda ooo maşallah 😊😊 buna bile maşallah demezsek tuvalete de gidemiicez 😄😄
MinnakPanda Ertugrulunannesiiii Aynen herkes maşallah desin. Bı 10 dakkam var. Onada nazar olmasın,😁😁😁🥴🧿🧿🧿
Ysmndmrl MinnakPanda ben atak haftalarında slingle gezdim evin içinde diğer türlü sırtım fena ağrıyordu çünkü hep temas istiyor oturuncada ağlıyordu çareyi onda buldum
minaa10 Ysmndmrl bende kanguruyla geziyorum bizde. 3.5 aylık bebiş soracağım şu atak haftası bitince kendi kendine duruyor mu yoksa yine kanguruyy kucağı istiyor mu?
Mustafayigitvebeytugannesi MinnakPanda benim bebeğim şuan 3.5 aylik sanırım bir tek ben mi yaşamamışım 2 aylık atağını 😊 Ama şuan 4 aylık atağını yaşadığına eminim geceleri uyuyan bebeğim uyumaz oldu emen bebeğim doğru düzgün emmez oldu ve bazen çok ağlıyo sanırım bu atak başlangıcı 🤷
MinnakPanda Mustafayigitvebeytugannesi Bazı bebekler hissetmiyormuŞ bile. Hiç bişey olmadan geçiyormuş atak. Ah bizimde öyle olaydı 🥺🥺🥺
Melake MinnakPanda ay 10 gün felan sürdü ne çektim bıraktığım an yırtıyodu kendini kucağımda gezdirdim hep kucak istiyodu huysuzdu ağlıyodu emmek istiyodu. 2. Ay aşısından sonra yani 2 gündür düzeldi sanırım
0706 Melake bir şey sorabilir miyim benim kızım da emmek istiyor emerken birden ağlıyor tekrar memeyi istiyor falan acaba gaz sancısından mı yoksa meme reddi mi
Hope77 3 ay 19 günlüğüz 4. Ay atakları loading.. usul usul bekliyorum gümbür gümbür ayak sesleri gelio Allahım bana sabır bolca güç kuvvet amin 🙏🏻🤷🏻♀️
Taliskobaby happyteacher o aylarda tek istediği şey üzülerek söylüyorum kucak annesi dünyaya uyum sağlamaya çalışan minik bir can henüz olgunlaşmaya yeni başlayan beynini nolur öyle yormayın ben hep kucakla sakinleştirip atlattım 2 ay atagini bol bol dokunun sarilin ninni söyleyin suan bizde 4 ay atağındayız artık herşeyin daha çok farkında oyalayamıyotum 3,48den beri ayakta saat 6,15 masaj yaptım anlatmaya çalıştığı şeyleri dinledim kucakladım öyle öyle geçecek illaki 🤷♀️ Onlara da yazık böyle olmayı onlar istemiyor ki
happyteacher Taliskobaby elimden geldiğince kucağımda pış pşlıyorum bacağıma uzatıyorum sırtını ovalıyorum ama durmuyor istemiyor biz de gaz ve kaka yapmama sorunu var sıkıyor çıkarmaya çalışıyor ama olmuyor bu da onu rahatsız ediyor.
Mustafayigitvebeytugannesi MinnakPanda benim ilk oğlum kolikti çok çektim ya çok dua ettim bu bebeğimin oyle olmaması için çok şükür rabbim yüzüme baktı 🙂
Sblatc MinnakPanda onlar hangi bebekler merak ediyorum. Benim 2.ay atağında 1 ay meme reddi yaşadım yeni düzeliyo gibi sonra diğer ataklar gelir. O değilde 4.ay ramazana denk geliyo benim🤦♀️