Oykuuuuuu Kızlar oğlum 1.5 gündür kaka yapmıyor 1.5 gün önce sıvı bir şekilde bezini baya doldurmuştu huzursuzluğu vs yok gaz sancısı giriyor arada sizce kabız mı kaç gün daha yapmazsa kabız sayılıyor
asafmomyy Canım kabiz zorlanarak yapması demektir acı çeker, beslenemez,aglar huzursuz olur.Ama eğer huzursuzlugu yoksa beslenmesi iyise yapar inşallah benim bebeğimde öyleydi 6 gün yapmadığı oluyodu canını sıkma düzelir inşallah ❤️☺️
Defneninannesiiiiii Arkadaşın bahsettiği karın ağrısı sıkılma olmadıkça 7 hatta 10 güne kadar normal sayılıp mudahele etme deniliyor genelde canım