Rumeysa28 hulyaaa-123 ben 3 4 gün geciktiğimde beta 521 çıkmıştı tabiki çıkar kanda hemen belli oluyo
maysa-19 hulyaaa-123 benim gecikti gittim yani bı 17 gündu tahmini sağlık ocağinda şüpheli gebelik çıktı bu arada planlı bişey değil yani olmaması lazım gebeliğin neyse sonra büyük hastaneye gittim negatif çıktı.bence sen acele etme bı 10 gün bekle
NeverGiveUp hulyaaa-123 yoo belli oluyor ben adetim gecikmeden 3 gün önce o testlerle öğrendim. Sizinki kesin belli olur
Saripapatyammm hulyaaa-123 Adetim 6 gun geciktiginde idrarda pozitif cikti. Negatifse bekleyin tekrarlayin testi.