bebeğin gelişimi 6.aydan sonra daha müsait oluyor. çok zayıf ve emmeyen bebeklerde erken başlatıyor bazen doktorlar ama siz acele etmeyin bence. ve ek gıda ekstra bir iş oluyor. sürekli hazırla yedir, su içir, kabız olmasın diye dikkat et, alerjisi var mı vs vs. en olsam acele etmezdim asla