Evet arkadaşlar sorum bu oğlum artık ek gıdayı çok fazla almıyor 20 aylık süt emip duruyor önceden yediği şeyleri bile artık yemiyor B12 eksik acaba o mu iştahsız yapıyor ocean B12sini kullacam ama yine de aklıma takılıyo sütten kesince yemezse aç kalırsa diye