Oğlumda hata yaptım uyurken sürekli emziirirdim. Sonra cocuk alıştı saat başı kalkardı. Şimdi kızımda 5 aylıktan sonra geceyi kestim. Kilo alımı gayet iyi uykusu da tek uyku. Gündüz doydugundan eminseniz gece beslenmesini kesebilirsiniz. Tabi doktorunuza da danışın 😊