ikizinAnnesi kaynatmadan derken yani direkt şişeden alıp ılıtıp mama yapmaktan bahsediyosanız evet yapıyorum bazen ama yapmamak gerekiyor..en sağlıklısı çeşmeden akan suyun kaynatılıp soğutulup kullanılmasıdır..kaynatmadan verilen suşardan bakteri kapma riski var ve hazır sularda da mineral kaybı var