Elif3435 Selam kızlar ek gıdaya geçtik yavaş yavaş tadım yapıyoruz ama bebeğim çok huzursuz özellikle gece hep Gazı oluyor doğru düzgün uyuyamıyoruz. Var mı başına gelen ?