Beyzakalan bende tam
ozamanlarda covid olmustum
oncelikle emzirmeyi asla birakma cunku senin sutun ona guc sifa olucak ikincisi zorda olsa
maske kullanmak zorundasin ben cift maske takiyodum biliyorum
zor ama bebeginin daha bagisiklik sistemi yok o yuzden zorundasin. Tisorttlerini degistir sen emzir gerisini esin vs baksin uyutsun sen yapma. Kendin bol bol cvitamini vs tuket asla ihmal etme