Amine35 Kızlar 18 gün önce normal doğum yaptım suni sancı ile 2 defa çok kötü rahatsizlandim karnım çok kötü sancilaniyor karnımın sancısı kalbime vuruyor nefs alamıyorum sonra midem bulanıyor çıkarıyorum yediklerimi fenalasiyorim sizde de böyle olan var mı
BenMathilda Amine35 gaz durumlarına benziyor ama yine de usg ile kontrol edilse daha iyi olur gibi. Gecmis olsun
Amine35 lalbg acilden gittim doktor bişey olmadığını söyledi kadın doğum karnımı sıcak tutmami soyledi