Meyvebicagi Geceleri üstünü açan bebeğim için uyku tulumu önerir misiniz? Nasıl kullanmam gerektiğini de yazar mısınız? ( içine ne giydirmeliyim üstüne ne örtmeliyim?) bu arada evimiz soğuk geceleri 19 dereceye kadar düşüyor
nurdanekrbg Meyvebicagi ben lcwden aldım canım çok memnunum evimiz çok soğuktu üst kattayiz bebekte küçüktü en kalın olanı almıştım cidden baya da kalın üstünü örtüyordum ama sonra doğalgaz bağlattik şu an onu giydiriyorum üstünü açıyor çünkü ama üstünü örtmüyorum içine normal zıbın ve kilotlu çorabı var ben çorap giydirenlerdenim hasta olur diye korkuyorum çünkü
Medusafer Meyvebicagi ben woolnat tek katlı kolsuz uyku tulumu kullanıyorum içine sadece pijama takımı ve zibin giydiriyorum evimiz geceleri 19 20 derece oluyor hiç usumuyor kizim ama benim sıcaktan nefret eden bir bebek birbde şuan fiyatları uçmuş
Kinginthenorth Ben owli uyku gurusu kullanıyorum çok memnunum ama sizin geceleri soğuk oluyorsa yeterli gelmez. Owlinin 2.7 togluk uyku tulumları var denemedim ama markadan çok memnunum.