Günaydın kızlar
sorum şu ki 18 aylık bir oğlum var hamilelikden önce adet düzensizliğim yoktu olsa bile 1-2 gün geçikirdi doğumdan sonra 40ım cıkar cıkmaz adet gördüm 2 ay düzenli sonra düzensizlikler olmay başladı önce 4-5 gün geçikti bir dahaki ay 10 gün diğer ay 11-14 gün gibi böyle devam etti doktora gittigimde polikistik over olduğumu söyledi doğum kontrol hapı verdi 2 ay kullandım 2 ay düzenli oldu şuan tekrar geçikti acaba böyle bir durum yaşayıp tekrar kolay bir şekilde hamile kalanınız varmı bana bir umut olsun 🌸🥰 tekrar doktora gitmeyi düşündüm ama şuan çocuğumun sağlığıyla daha cok ilgilenmem gerekiyor o yüzden doktora gidin demeyin