Merhaba hanımlar 51 gün önce sezeryan ile doğumum oldu. Normalde hiç terlemezdim ama ameliyattan sonra geceleri fazla olmak üzere çok terliyorum yani atlet değişecek boyutta diyebilirim. Adet görmedim sebebi bu olabilir mi? Böyle birşey başına gelen var mı?