Hanımlar üç ay önce ikiz bebeklerimi sezaryenle doğum yaptım fakat bu göbek beni terk etmedi hala 🤷🏻♀️ Doğumdan sonra birkaç kez korse takmaya çalıştım ama nafile çünkü canım çok acıdı.
Size sormak istediğim ise şu, acaba şimdi korse taksam işe yarar mı ki? Tecrübesi olanlar paylaşabilirse çok makbule geçecek gerçekten çünkü hala sanki 4 aylık hamile gibiyim 😕