Rba35 aylesr ben kullanıyorum memnunum bebeğim 2 buçuk aylık çok sık çiş yaptığı iÇin sık sık değiştiriyorum o nedenle pişik ve sızma sorunu yaşamadım
tecrubesizkoala aylesr ben denemek için aldım ama memnun kalamadım cırtcırtları çok kalitesiz diğer markalara göre, yapısı da ince bir de alacaksanız şeye dikkat edin biz her markada 2 kullanırken bu markada 2 çok sıktı bedenleri biraz küçük
aylesr Kaderci bende önce küçük bi paket deneyip sonrasında büyük alıcam fiyat uygun pişik yapmazsa devam ederim slepy ve baby turco kullandım çok memnunum ama fiyatlar günden güne artıyor
Kaderci aylesr aynen cnm fiyatlar artıyor. Bepanthol kullaniyom pişik için iyi geldi önlüyor ıslak mendil yaramiyo bnde yıkayıp kullniyom. Resmen köpük cikiyo Dalin fln. Hepsi kokulu yikiyom oyuzden tahriş ediyo yoksa
aylesr Kaderci baby turconun yenidoğan ıslak mendilini kullanıyorum pişiğimiz yok ama sürekli pişik kremi sürüyprum