Seda5461 Doktora gittik hiriltili öksürüyo diye alerjik filan dedi yolladı hava verip acaba gecmedide ilerlermi öksürüğü bilen varsa yazsın
Go_ya_sa Seda5461 bu devirde eger en iyisine gitmiyorsan bastan savma is yapiolar. Kucucuk bebek ya nekadar az ilac okadar iyi. Bence bi doktora daha gotur oda alerhik derse ozaman ilaci kullan bence