cansuali Oo baya da uzun sürüyormuş😳 haklısın 7 kat kesiyorlar hemen iyileşmesini beklememek lazım. Şimdi hem kaşınıyor hem de iğne batması oluyor. Dinlenemiyorum bir de. Ondan da daha çok oluyor sanırım. Bebiş tüm gün emmek istiyor. Küçük olunca kıyamıyorum. Öyle olunca da canım yanıyor bazen☺️