Ayyyy inanırmısınız az önce aynı posttan yazdım bende 😑 8,5 aylık kızım ne olduysa 5. Ayından sonra oldu artık çıldırmak üzereyim aynen dediğiniz gibi ayakta sallanmıyor beşikte sallanmıyor kalkıyor oturuyor üstümüze çıkıp saçımızı yoluyor ne yapacağım bilmiyorum bu gün 2 de zorla uyuttum ama gerçekten zorla 😬 5 e kadar sürekli
kımıl kımıl beşikte salla emzir filan yüz kere uyandı yani 5 de de sanki 11 - 12 saat uyumuş gibi açtı tamamen gözlerini oturuyoruz 😑 ve benim bir de 28 aylık oğlum kız sabaha doğru yoruluyor ki bir iki saat uyuyor onda da oğlum kalkıyor yani ben nasıl dayanıyorum bilmiyorum ama tamamen uykusuz takılıyorum 😑 ilaç kısmına gelince de hiç bir fayda etmiyor ben denedim kalkacak çocuk yine kalkıyor hatta sersemlettiği için daha mızmız ve çekilmez oluyor bir kaç kez denedim böyle olunca boş yere ilaç içmesin diye vermedim Allah sonumuzu hayır etsin