Kızlar çok kötüydüm ayaklarım tutmuyordu biraz iyi olunca acile gittim kas gevseticili iğne yaptıklar.3gundur emziremiyorum üç kere sagip dokebildim. 10saat geçsin sağ dök emzir dediler de kendime güvenemiyorum. Bunlar az da olsa bebeğe geçiyor beyni etkiliyormus. Bilgisi olan hemşireler doktorlar varsa lütfen yardımcı olun ne yapabilirim ağrım da geçmedi bengay vicks yakı denedim iğneye gitmedim bugün… Emziriyorum deyince çaresiz bakıyorlar onlarda.(