Ya kızlar ben soğuk almıştım.Bademciklerim şişti, grip oldum tam gribim düzeldi bademcigim hafifledi derken baktm sezeryan yaram sızlıyor, etrafı kızarmış akşam birde baktm bir köşesinden sarı iltahap gibi akmış 😔Böyle bir durum yaşayan var mı? Ne yapmalıyım?