Eşim bir kaç gün önce pozitif çıktı.
Tam da bu sırada oğlum hastalanmaya başladı burun tıkanıklığı ve çok kötü bi öksürük. Dün test verdik ama ben emindim pozitif olduğumuza.
Ve testimiz geldi oğlumla ikimizde negatif çıktık.
Aynı zamanda eşim tekrar oldu oda negatif çıktı.
Şok geçirdik, demekki eşim uzun bir süre taşıyıcıydı iiş yerinde bir eleman pozitif cıktığı için oda test verdi ve hastalığın son raddesindeymiş ki artık oda negatif.
Yani anlayacağın biz temasli olduğumuz halde kapmadık çok şükür