lalbg Eda27 bi şey yapmayacaksın. Kendini sık sık dezenfekte edeceksin. Ellerini sık sık yıkayacaksın. Emziriyosan devam edeceksin. E de sürekli havalandıracaksın. Ben öyle yaptım çok kolay atlattık. Geçmiş olsun☺️
Eda27 Şuan sonuç çıktı çok moralim bozuldu , gün boyu birlikteydik falan şimdi bile yanda beşikte uyuyor Cook zorlanicam diye korkuyorum, Nisan 2 de olduk onda 3 aylikkti ,şimdi çok düşkün kucak istiyor emmek istiyor 😭
lalbg Eda27 ben testimi pozitif çıktığında sinirden gülmeye başlamıştım☺️ Kızım 1 yaşındayken covid olduk. İkimiz birden ateşlendik ama ben kendimi unuttum ona odaklandım. Hastaneye gittik kızıma test yapmadılar (%95 o da coviddi) orta kulak iltihabı dediler ilaç kullandık. Eşimle ben pozitif çıktık. Kızım da emiyodu ama ekstra bi çaba sarfetmedim sürekli temizliğe dikkat ettim. Zorlanmazsın Allah’ın izniyle🙏🏻
Aras2021_ Bende şuan pozitifim evde maskeyle geziyorum, eşim negatif ama oda aynı şekilde maskeyle geziyor her fırsatta elimi yıkıyorum, odaları havalandırıyorum. Önce bebeğime yemek yediriyorum sonra kendim yiyorum. İnşallah hafif atlatırsın hayırlısı ile geçmiş olsun