Kızım 1.5 yaşın da ve kedi aşığı, daha doğrusu bildiği 3 hayvan var kuş , köpek, kedi. Kuş aldık ama maalesef öldü. Köpeğe ben pek sıcak bakamıyorum korkuyorum doğrusu, ama kedi istiyor bu aralar evin içinde pisi pisi diye dolaşıyor, koltuk altlarına bakıyor pisi pisi diye eliyle de işaretini yapıyor 😍😍 bende heves ettim almak için ama bir yandan da tedirginim, kokusu, tüyü, kakası falan nasıl oluyor bilgim yok, daha öncesinde evde tavşan, civciv bile büyütüp horoz tavuk yaptım. Ama tüy konusunda baya tedirginim, kızım da çok hevesli dışar da bile gördüğünde peşinden koştur koştur. Evinde kedisi olup bebeği olanlar nasıl yapıyorsunuz? Böyle giderse bizim de bir kedimiz olacak.