Kızlar Merhaba gece gece nerden aklıma geldi bilmiyorum geçen gün bimde kız bebek boxer gordumde kızim için aldım ikili fiyatı 15 liraydı baya uygun geldi alıp kullanan varmı bebislerime memnuusunuz normalde waikiden alırdım hep uygun görünce denemek istedim bı