Meltem1991 S-345 Mamami yoksa Anne sütümü alıyor genelde mama verenler veriyor ama cay kasigiyla verseniz sorun olmaz sanirm bnde arada veriyorm cay kasigiyla
A_y_d S-345 su vermenize gerek yok. Bebeğiniz anne sütü de alsa mama da alsa zaten %70-%-80 i su. Bağırsakları suya alışık değil.