1 aylık bebeğim var kaka yapamadığı için hastaneye getirdik doktor bıngıldağının erken kapandığını söyledi yarın kontrole gel dedi internette baktığım kadarıyla 12 aylıkken kapanmaya başlaması lazımmış beyin gelişimini etkiliyormuş başına böyle bişey gelen yada bilgisi olan var mı acaba ?