Herkese iyi akşamlar. Kızım 8 ay 8 günlük oldu bugün. Özellikle son 3-4 gündür bel kısmını bacak aralarını kaşımaya çalıştığını farkettim. O kaşımaya çalışırken ben elimle müdahale edip ben kaşımaya başlıyorum. Ben elimi çektiğim an resmen devam et demek istiyor bana. Bugün uykusundan uyanıp aynı şekilde yaparken uykusunu dağıttı. Başına böyle birşey gelen var mı diye buraya sormak istedim. Doktora gitmem gerekir mi yada evde yapabileceğim birşey var mı? Bu arada kaşıdığı yerlere baktım bir kızarıklık falanda yok.