Pelinzade KıLar kalçama bıçak gibi ağrı giriyor resmen topallıyordum emAr da sinir sıkışması çıktı iğne verdi yaşayan var mı başka ne yapılır etkisi geçince şiddetleniyor
Ebru-isil Pelinzade o bazen bende de oluyor ama sinir sıkışması mı bilmiyorum heralde öyledir. Fizik tedavi uzmanına gidip manuel terapi almayı düşünüyorum bakalım
Zeynepkubra61 Pelinzade geçmiş olsun benimde belimde oldu 1 hafta ayakta zor durdum ben isi bandı aldım şok marketten on çok iyi oluyor çok rahatlatıyor deneyin derim