OgretmenimKukla Busra38 hastane verilmesi gerektiğini söyledim diyor ben de hastane odasında acaba duymadim mi diyorum gerçi başka söyleyenleri not almışım o bilgi yok . Inşallah bi şey çıkmaz temiz çıkar 😣
Busra38 OgretmenimKukla gonlunu ferah tut ins birsey cikmaz cnm bide bu sekilde bak hic ogrenmeyede bilirdin farkina varmadan hic o topuk kanida vermiyebilirdin
Babe OgretmenimKukla biz dogdugunda hastanede verdik.doktorumuz 5.gün daglik ocagina gidip vermemizi soyledi,saglik ocagi da 10.gun vereceksiniz dediler.gittik verdik sonuclarda hata cikti 3.kez bidaha verdik.Cok sukur bir sorun cikmadi
OgretmenimKukla Babe hata olduğunu nasıl anladınız? Bize ikincisini 7 günlükken yaptıracaktınız zararın neresinden dönerseniz kar falan dediler uyku uyuyamadim bu cümle yüzünden:(
Babe OgretmenimKukla 10.gun yapilmasi gerektigi hatali degil.dunya saglik örgütü karari dediler bize.hata sonuclarda cikmis muhtemelen bir deger yüksek cikti bizi tedirgin etmemek icin sonuclar hatali cikti bidaha alalim dediler.tekrar verdigimizde de temiz cikmisti.
Hohomoromu OgretmenimKukla 2 kez alınıyor canım doğumdan sonra hasta ede bide 1 hafta sonra anne sütü aldıkta. Sonra aile hekımlıgınde ama benmde bebegm küvezde falan kaldı geç alındı sayılr aşısı falanda geç oldu 1 hafta okadr geç bi süre oldugunu düşünmüyorm
OgretmenimKukla Hohomoromu aile hekimliğindeki hemşire zararın neresinden dönersen kar evet geç kalındı ama ne deyim ki falan dedi korkuttu . Netten okudum iyice korktum. Rabbim kimseyi korkularıyla sınav etmesin.