Kızlar araştırıyorum 3 ayda tüberküloz aşısı yapılıyormuş galiba..ama bu uygulamanın aşı takviminde de 3. Ayda aşı görünmüyor 4. Ay sonunda aşı var görünüyor. Yarın sağlık ocağına randevum var aşı için şimdi ne yapmam gerek aradım acmadilar.yani bazı uygulamalarda 3. Ay sonu aşı.gorunmuyor ama Google den bakınca 3. Ayda aşı.yapilmali gösteriyor.