Kızım 15 aylık, aşırı aksi bebeği olan anneler kaçıncı aydan sonra yoluna girdi birşeyler, son zamanlarda olan birşey değil doğduğundan beri inanılmaz aksi bir bebeğim var sabah kalkıp yatana kadar ağlar akşam yatar sabaha kadar ağlar ama hiç gözyaşı akmaz gerçi ağlamıyoda ağlama sesi çıkarıyor bildiğiniz kuru mızmızlanma yani, hiçbir şeyden memnun olmaz bütün gün soytarı olurum güldürmek için mimik kıpırdatmaz çeşit çeşit yemek yaparım yüzüne bakmaz parka götürürüm sıkılır eve döneriz ağlar özellikle böyle memnuniyetsiz huysuz bebişi olan anneler ne zaman düzelir, çevremdeki insanlar misafirliğe falan gittiğimizde bana acıyarak bakıyor resmen ah kuzum konuşunca derdini anlatınca bu siniri kalmaz diyorlar doğru mu acaba