Senemsedat133 Kızlar aranızda kullanan var mı yada almayı düşünen kullanımı zor oluyor mu nasıl yikiyip temizliyorsunjz
Prensesimmmm1 Senemsedat133 eskilerin kullandığı bez mi annem kaynar suda kaynatıyorduk asiyorduk kuruyordu diyor. Bana göre değil ama o
Hsrtgndz Senemsedat133 Ben 3 cu aydan beri kullanıyorum başlarda kaka kısmında canım sıkılmıştı ama pes etmedim devam ettim. Şuan 17 aylık devam hala 😁