Arkadaşlar 9 ay önce doğum yaptım -normal doğum bu arada- 9 aydır aşşşşşırı gazım var ve bu doğal olarak bebeğime de yansıyor soğuk almıyorum yediklerime son derece dikkat ediyorum yine var yine var benim gibi bu sorunu yaşayan var mıdır aramızda acaba süt salgısıyla mı alakalı yoksa bu benim vücudumda bi problem midir aceba helppppp