Hope77 Kızlar doğalgazlı evim odalarımda küçük aslında petek suluğu var ıslak havlu da astım peteklere aroma difüzördende buhar verio arada ama 50 derece olmuo başka nasıl nemlendirebilirim evimi?
Senemmm11 Hope77 aslında bu dediklerinizi yapınca genelde nem oranı artıyor hemen. Çok sağlıklı değil aslında ama ben kapı üstlerine çarşaf falan ıslatıp atıyorum
Hope77 Senemmm11 valla iki gündür uğraşıyorum arttıramadım sanıyorum dediginiz gibi yapıcam sonunda ıslak çarşaf ascam havluda kesmio artık
Senemmm11 Hope77 belki nem oranı çabuk düşüyorsa ondan olabilir. Bebek ayaklanmadıysa henüz 1 tencere su kaynat mutfakta getir odanın ortasına koy. Ben kaynatıp elimde tencereyle oda oda gezdiğimi biliyorum 😂😂
Klp Senemmm11 benim petek sulugm var ayriyeten kaseye soguk su koyup petege koyuyorum eger tek kase ax geliyosa 2 kase koyuyorum
Hope77 Senemmm11 valla 2 çaydanlık su kaynatıp peteğin üstüne koydum yinede nemleneyim demedi oda 😂😂 bi bebegimi odada sıcak diye yıkarken biraz nemlenio o yoksa hep düşük 40 larda nem oranı bilmiyorum valla nasıl olcak
Hope77 Klp sanıyorum kasenin türüde önemliymis alüminyum yada seramik olursa nem olurmus bilmiyorum 🙁
Hope77 Deletedmom789 şuan peteğin üstünde 2 tane ıslak havlu var bi tane buhar makinası çalışıo ama nem 42 de 😂 acaba nem ölçerde mi sıkıntı var dicem sanmam yeni aldım onuda
Nohutannesi Hope77 yani ben 40ta olsa bir mudahale etmiyorum. İslak havlu falan koymak doğru değil diye biliyorum. Tabi hepimiz yapıyoruz doğru olmasa da. Ama yüzde 40nem iyi bir oran. Oda kuru degil yani. Bence yormayın kendinizi