Pamuk9020 merhaba 🥰 ben 20 gün oldu doğum yapali, anne yani beşiği iki gün önce ikinci elden aldım ama alt demiri kırıldı kızım içinde 12 saat bile yatmadı, maddi durumum da çok iyi sayılmaz, eşim asker, kendisiyle görüşmüyoruz aylardir, kaynanam ikimizin arasına girdi problem vs vs bende kendi ailemin yanındayım, babam kalmamdan yana sıkıntıli olduğu için bebeğimin ihtiyaçlarını onlardan isteyemiyorum, bana beşiği biraz daha uyguna verebilir misniz, ciddi anlamda ihtiyacım var, hani söylemesi ayıp olur ama biraz daha uyguna verirseniz, size vereceğim parayı bile merdiven silerek kazanacağım para ile ödeme yapacağım, beni yanlış anlamayın lütfen niyetim sadece biraz daha uyguna alabilirsem çok iyi olur çünkü diğer şekil beşik alınmıyor kızım ile iki gündür koltukta uyuyoruz, yardımcı olursanız bu konuda çok çok seviniriz, ☺️🌺