3-4 aylarda saçlar dökülür. Ve yenisi çıkar aynı zamanda. Ben kakada hiç saç görmedim yada farketmedim bilemiyorum. Zaten şu sıra yenileri çıkıyo kesmekten çekinmeyin. Bence yutması sorun olmaz. Çünkü onlar sadece sıvıyla besleniyor ve direk mideden başğırsağa iniyor ve çıkıyor. Korkmayın derim