Meryrel Evimiz klimalı oldugu için birde ufo aldık havalar izmirde iyi gittigi için yakmıyoruz ama gece uyurken bebişimi sımsıkı sarıp yatırıyorum tek kulagı açık kalıyor bebekler kulaktan soguk alırmı ufoyu açmalımıyım 🤭
1234TA Meryrel benim evde soğuk oluyor şapka da taktırmıyor kulakları buz gibi valla sabaha kadar 🤷♀️
Ayssss1 Meryrel eger beşiğinde yatıyorsa Müslin yada tülbent gibi birşeyle beşiğin üstüne gerebilirsiniz nefesiyle ısınsın diye bebegim 3-4 aylıkken öyle yapıyordum
Meryrel 1234TA of hiç sorma 1500 geldi elektrik gece ufoyu çalıştırdıgım için yavruma deger ama gerçekten ateş pahasında
Ayssss1 Ayssss1 şimdi 7 aylık oldu artık büyük beşige geçtiğim için yapamıyorum ama öyle yaptığım zamanlar yüzü kulagı sıcacık uyanıyordu
Ayssss1 Meryrel ince birşeyle diyorum kalın battaniye ört demiyorum 😂tamamen örtmeyeceksin yüz kısmının geldiği tarafı örteceksin bacak kısmı açık kalacak