Ya ben geçen haftalarda bu konuda bi post daha görmüştüm sonra da dikkat etmeye başladım. Nasıl oluyo bu durum? Farketmemizin için tarif edebilir misiniz? Ben de nasıl anlatayım iç ve dış dudaklar var ya bizde dudak diyorlar işte. İçdekiler doştakilere yapışmış gibi hissettim. Hametanla sürekli açmaya çalışıyorum diyem biri olmuştu ben de öyle yapmaya çalışıcam. Ya hiç kız bebek görmemiştim ilk defa kendi kızımı görüyorum 6 aylık. Yanımızda hep erkek bebek değiştiler ama kızları malum sakladılar. E görmeyince de insan bilmiyo. 8 gün önce muaynede doktor bişey yok iyi demişti ama şimdi böyle postlar görünce insanın içine kurt düşüyo. Yapışık olunca nasıl oluyo.