Bebeğim 7. Ayına girdi ama yaklaşık bir aydır ne geceleri doğru dürüst uyuyor nede gündüzleri yok denecek kadar az uyuyo önceden böyle değildi geceleri 3 saatte bir uyanırdı emzirirdim hemen uyurdu şimdi her saat başı uyanıyo emziriyorum yatırıyorum bi 10 dk sonra yine mızmızlanıp uyanıyo uykusundan ben anlamıyorum buda yeni başladıı niye böyleee bebeği böyle olupta şimdi uykuları düzene giren varmıı😬😩