arkadaşlar merhaba
çok dikkatli biri olmama rağmen bir hata yapmışım.Newit markasının 400ıu olan ürününü kullanıyoruz( 18 aylık).Normal de damlalık kullanıyordum üç damla.Bir de balık yağı onda da d vitamini var da ben D vitaminini damlalıkla almayı seviyordu dişlerinde sıkmaya başlayınca fıs fıs lıvereyim dedim.O da üzerinde yazan tek puf vermem gerekiyormuş.Bir şey olur mu ya yaklaşık bir ay böyle vermişimdir.Eşim şimdi uyarmasa beni devam edecektim.Bir süre ne balık yağı ne de d vitamini vermiyim diyorum fazlası gitsin 😔Siz de de oldu mu bu durum