Arasmira valla bizde birkaç yöntem denedik olmadı bununla kurtulduk. Uyuz vücuda yerleştikten bir ay sonra kendini belli ediyor sende vardır ama belirti vermeye başlamamistir henüz muhtemelen. Bence hepiniz kullanin. Üç gün kullanıyorsunuz bir hafta ara veriyorsunuz. O bir hafta arada henüz kaşıntılar bitmemiş oluyor sonra üç gün yine kullanıyorsunuz bitiyor zaten. Ama vücut çok yıprandigi için iki hafta kaşıntı normal geçmedi sanmayın. İlacın içinden talimatlar çıkıyor onları uygulayın birebir kesin çözüme kavuşursunuz insallah. Başka sorun varsa sorabilirsin inşallah kurtulursunuz iğrenç bişey o kadar psikolojimizi bozdu ki