Bebegim 7 aylik fakat yemek yerden veya süt icerken sürekli ıkıniyor ve geceleri asla deliksiz uyuyamiyor surekli uyaniyor kaliteli bir uyku ve yemek yok malsef bir onerisi varmi ozellikle surekli agliyarak cigliklarla uyaniyo emzigi agzinda degilse eyer ,2 kati bagriyo yemek yerken surekli ikiniyo cok zorlaniyo