Kızlar saat 10 da uyudum okdr uykusuzm ki neredeyse tam 2 aydır gece uykularımız yarım yamalak. Ve en sevdiğim sey uyku. Oğlumu artık tanıyamıyırum çığlık cığlık ağlayarak uyanıyır yanına kosup bıradayım diyrm yok bos odaya gidiyor esim iste. Daha cok ağlıor snra kucaklıyorum sallıyorum ayalarımda uyuyor bırakınca uyanıyor. Artık 7/24 saatimi uykusuz geciriyorum. Bu durumdan hic hoşlanmıyorum. Okdr uykusuzumki asırı sinir yaptı bende. Bi cozumu olan lütfen yazsın🙏 Yoksa da dua edin kizlar