yandım ve cildimi maf ettiler resimlerini de ekledim dekontları da çıkarttım lazerin ödemesi bitmişti cilt bakımınında yarısı kalmıştı tüketiciye şikayet ettim bir de gününde ödeme yapmadığım için yüzde 2.5 luk faiz koymuşlar pakete sözleşmede yazmadığı halde onu da dilekçeye ekledim kazanır mıyım acaba