Merhaba arkadaşlar bebeğim 4.5 aylık sütüm az olduğu için bir haftadır SMA mamaya başladık. Fakat geceleri vermeye çalışıyorum bir kere.
4 kere verdım 3ünde kustu.
fazlada vermiyorum hatta anne sütü miktarından az veriyorum kusma alışkanlığı olmayan bebeğim baya fazla kusuyor. Yani 90cc veriyorum 150cc çıkarıyor.
Bu durumu yaşayan var mı ne önerirsiniz?