Bal-Kaymak Canss3535 bana egzama gibi geldi. Emin olmadan bişey sürmek doğru olur mu bilemiyorum. Doktora göstermeniz gerek. Benim egzamam var, oğlumun da kirpik dipleri ve kulak arkaları oluyor .
Senosunuzz Canss3535 Egzama gibi duruyor bacak boğumu ise sürekli kuru ve nemli tutun terlemesine fırsat vermeyin mustela egzama kremi alıp kullanın
Canss3535 Mom54554 aynen acaba bezde mi sıktı ama kilosuna göre kullanıyorum ve artık lastikleri kesiyorum yandan böyle olduğu icin
Mom54554 Canss3535 doktora gidince gösterebilirsin canım ne olduğunu kesin söyler, bana egzama gibi geldi de, oğlumun yanaklarında çıkıyordu böyle 💐 doktora gösterince anlar ne olduğunu söyler 💐
Canss3535 Mirzaninannesii 4 bucuk canım alerjisi var mı bilmiyorum da sürekli özel bölgesi pişik oluyor şimdi de burası oldu. Her altini açtığımda bepanthol kantaron fito sürüyorum ama geçmiyor 4 gündür
Aktkr Canss3535 belki mantardir bizde pisigi geçmiyor diye götürdük oğlumu mantarmis bez degisikliginde ıslak mendil değişikliğinde yada asitli yiyeceklerden kaynaklı olabilirmis siz en iyisi doktora gösterin vücuda mantarda yayılabilir oğlumun göbek ve bacak etraflarında da kızarıklıklar oluşmuştu
Baranbebek Canss3535 egzama bebeğimdede var ordan biliyorum cildiyeye götür bence allah etmesin çoğalma riskide var çünkü
Baranbebek Canss3535 ben biraz geç kalmıştım aman geçer şu gün diye diye bebepimde arttı şuan cildiyenin yazdığı kremler sayesinde geçti